Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

23 Temmuz 2013 Salı

ZEOSLUM CFG

Açıklama: Siz eksik yok dediniz fakat ebn eksik gördüm :D Yaptım kod yazdım
facede ekleyenler zaten bilir kod yazıyordum O DEĞERLİ YORUMLARINIZ
İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM iyi ama kötü
YANLIŞ DUYMADINIZ STEAM ÖZELLİKLİ ama diyorsunuz nasıl aluyorda
steam özellikli oluyor evet arkadaşlar 6 aylık deneme ile yapılan
kodlar bu ayarlar süper ak47 için özel mause tuşu ekledim yani
mausenizin tekerlek kısmının yanında küçük bi tuş varsa ona
tıklayınca her türlü silah 3 lü atıyor tak tak tka diye.
skinlere gerek yok her silaha yazılmış kodlar uziye bile :D steam
kodları da aldım steamdan alıntı var dier kodlar ful benim ALİAS
LAR RECOİLLER consolda no comment sxe hatası vermez Oyunda options
tan ve consoldan her türlü ayarları yapabilirsiniz cfg yi bozmaz..

0 yorum:

Yorum Gönder

Powered By Blogger